کلیدواژه درگیری خرید / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 143 تا 159 )
کلیدواژه ها:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده