کلیدواژه تعمیم برند / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ موید، ندا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:قانونبازاریابیبرندتعمیم برندهویت تیمی.
-
2.
نویسنده : صالح اردستانی، عباس ؛ قاسمی، بهروز ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1396 - شماره 109 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:شناختکیفیتتعمیم برندارتباط شخصیفعالیتهای بازاریابی و ویژگیهای برند
-
3.
نویسنده : معما، پوریا ؛ قنبری، سعید ؛
مجله:مدیریت رسانه»اردیبهشت و خرداد 1396 - شماره 30 و 31 (7 صفحه - از 71 تا 77 )
کلیدواژه ها:سازمان رسانه ایتعمیم برندبرندسازی رسانهتعمیم برند رسانه ای
-
4.
نویسنده : صالح اردستانی، عباس ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها:مصاحبه عمیقنظریه داده بنیادتعمیم برندمحصولات پرچرخش
-
5.
نویسنده : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 115 تا 131 )
کلیدواژه ها:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
6.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ قزاقی، سید رضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحه - از 1393 تا 1406 )
کلیدواژه ها:تعمیم برند وفاداری مشتریان مدلیابی معادلات ساختاری رضایت مصرف کننده
-
7.
نویسنده : Abdavi، Fatemeh ؛ Shiralizadeh، Zahra ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Winter 2015, Vol 3 - No 4 (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتعمیم برندتناسب ادراک شدهنگرش به تعمیمنوگرایی مصرفکننده
-
8.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ زارعپور، زینب ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 159 تا 174 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتصویر برندتعمیم برندنگرش تعمیم برندتناسب تصویر برند
-
9.
نویسنده : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 143 تا 159 )
کلیدواژه ها:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی
-
10.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (1 مقاله)