کلیدواژه لیبکوآل / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خراسانچی، مهرناز ؛ شهمیرزادی، طیبه ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1401 - شماره 59 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتفکر پلتفرمیلیبکوالکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهران
-
2.
نویسنده : سلیمی، ندا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 115 تا 149 )
کلیدواژه ها:سواد اطلاعاتیکتابخانه مرکزیوبکوالرضایت کاربراندانشگاه محقق اردبیلیلیبکوالاستاندارد ای.سی.آر.ال
-
3.
نویسنده : جباری، لیلا ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1396 - شماره 12 ISC (21 صفحه - از 109 تا 129 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیتهراندانشگاه علامه طباطبائیارزیابی کیفیت خدماتلیبکوآل
-
4.
نویسنده : جباری، لیلا ؛ جلالی دیزجی، علی ؛
مجله:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»زمستان 1395 و بهار 1396، سال ششم - شماره 1 و 2 (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیدانشگاه تهرانکیفیت خدماتارزیابی کیفیتلیبکوآل
-
5.
نویسنده : سخاوت منش، محمدامین ؛ شاه شجاعی، علی ؛ عصاره، فریده ؛
مجله:دانش شناسی»پاییز 1395 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:همکاریکتابدارانلیبکوالدانشگاه صنعتی جندیشاپور دزفول– هیات علمیکتابخانههای دانشگاهی– رابطه با هیات علمی و برنامههای درسی
-
6.
نویسنده : فرج پهلو، عبدالحسین ؛ کعب عمیر، فریده ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1395 - شماره 4 ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهوازلیب کوال
-
7.
نویسنده : احمدی میرقائد، احمدرضا ؛ ملکی، رضا ؛ مومنی، عصمت ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1394 - شماره 4 ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانارزیابی کتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانه هالیب کوآل .
-
8.
نویسنده : صنعت جو، اعظم ؛ یوسف زاده نجدی تبریز، الهام ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانهلیبکوالایاسکوالکتابخانههای دانشگاه فردوسیدیجیکوال
-
9.
نویسنده : احمدی میرقائد، احمدرضا ؛ ملکی، رضا ؛ مومنی، عصمت ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1394 - شماره 3 ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانارزیابی کتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانه هالیب کوآلکتابخانهکاربرانکتابخانـهخدمات
-
10.
نویسنده : ستوده، هاجر ؛ میرلوحی، محبوبه سادات ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»زمستان 1393، سال اول - شماره 4 (13 صفحه - از 37 تا 49 )
کلیدواژه ها:کتابخانهدانشگاه شیرازکیفیت خدماتلیب کوال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (1 مقاله)