کلیدواژه مدیریت ارتباط مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری اسکندری، میثم ؛ استاد اکبری، مینا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:خوشه بندیتئوری بازیمدیریت ارتباط مشتریرقابت استعماریکا میانگین
-
2.
نویسنده : نوربخش، سیدکامران ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1395 - شماره 29 (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:شاخص رضایت مشتریفرآیند سلسله مراتبیمدیریت ارتباط مشتریمعیار رضایت مشتری
-
3.
نویسنده : امیری اقطاعی، رضوان ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بانکمزیت رقابتیمدیریت ارتباط مشتریمدیریت دانش مشتریمدل سازی ساختاری تفسیریمدلاطلاعات
-
4.
نویسنده : راب بالداک ؛ مترجم : ورشوچی فرد، اعظم ؛
مجله:بانک و اقتصاد»اردیبهشت 1380 - شماره 16 (3 صفحه - از 30 تا 32 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت ارتباط مشتریاطلاعاتمشتریاننانبازدهی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)