کلیدواژه Fuzzy analytic hierarchy process (FAHP) / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
نویسنده : Sadeghi، Arash ؛ Ahmadi، Parviz ؛ Sinaei، Mehdi ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:performance evaluationFuzzy VikorInternet banking (IB)critical success factors (CSF's)Fuzzy Multiple Criteria Decision Making (FMCDM)Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP)
کلیدواژه های مرتبط
performance evaluationسیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)Fuzzy VikorRegion 16 of Tehranسیستم اطلاعات جغرافیاییLandfillsaircraft maintenance evaluationMultiple Criteria Decision Analysis (MCDA)FVIKORمسکن موقتروش تحلیل سلسله مراتبی دادهها <صنایع کوچک و متوسطتحلیل سلسله مراتبی فازیSmall and Medium Industriesرقابتپذیریزراعت چوبGeographical Information system (GIS)CompetitivenessCritical Success Factors (CSFs)customer satisfactionارزیابی عملکردمنطقه 16 تهران
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)