کلیدواژه customer satisfaction / (248 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (33 صفحه - از 182 تا 214 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید
-
2.
نویسنده مسئول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ نویسنده : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 239 تا 257 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
3.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
5.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
6.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛ نویسنده : گل محمدی، حامد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
7.
نویسنده : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحه - از 941 تا 959 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
8.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
9.
نویسنده : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحه - از 2 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
10.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (46 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)