کلیدواژه customer satisfaction / (215 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی نقش فین تک ها بر حفظ مشتریان بانک ملی ایران با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان (مورد مطالعه: سامانه بام بانک ملی ایران)
نویسنده : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : مهرمنش، حسن ؛
مجله : مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار » بهار 1402 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 182 تا 205 )
کلیدواژه ها: حفظ مشتری فینتک های مالی سامانه بام بانک ملی ایران رضایت مشتری مشتری فین تک بانک ملی ایران مشتریان بانک رضایت مشتریان
-
2.
تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش تعدیلگر همدلی کارکنان
نویسنده : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحه - از 1495 تا 1515 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تجربه حسی برند همدلی کارکنان تعهد موثر مشتری
-
3.
شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه
نویسنده : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله : مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی » بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری بازاریابی رابطه مند کیفیت رابطه بانک سپه نگهداری مشتریان
-
4.
شناسایی و تدوین عوامل و اجزائ الگوی خرسندی مشتریان با اجرای بهبود عملکرد سیستم هوشمند در گمرک
نویسنده : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 3981 تا 3999 )
کلیدواژه ها: بهبود عملکرد سیستم هوشمند گمرک خرسندی مشتریان مشـتری مشـتریان مدل رضـایت مندی مشـتریان سـازمان سـیسـتم متغیرهای عملکرد رضـایت رضـایت مشـتری
-
5.
بررسی و تحلیل وفاداری مشتری به فروشگاه ها ی زنجیره ای ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی
نویسنده : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 5426 تا 5444 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری پژوهش ترکیبی فروشگاه زنجیره ای وفاداری به فروشگاه محرکهای وفاداری فروشگاه فروشـگاه مشـتری وفاداری وفاداری مشـتری پژوهش بررسـی مؤلفه
-
6.
ارائه مدل در خصوص تجربه خرید درون فروشگاهی مشتریان در هایپرمارکتها در شهر تهران با رویکرد ترکیبی
نویسنده : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحه - از 1049 تا 1066 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری تجربه مشتری هایپرمارکت قصد بازگشت به فروشگاه
-
7.
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتری رستوران رویکرد دادهبنیاد مشتری کدگذاری
-
8.
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری وفاداری مشتری نان تئوری زمینهای مدل پارادایمیک کارکنان عوامل مؤثر بر رضایت مشتری صنعتی رضایت مشتریان محصول
-
9.
تاثیر ارزش ویژۀ برند بر خرید مجدد خرما در استان خوزستان با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله : اقتصاد کشاورزی و توسعه » زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری استان خوزستان ارزش ویژه برند خرید مجدد محصول خرما
-
10.
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویاییشناسی سیستم
نویسنده : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله : مدیریت تولید و عملیات » زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها: پویاییشناسی سیستم رضایتمندی مشتری دلفی فازی پایداری شرکتی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (43 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)