کلیدواژه K- Means algorithm / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه بررسی های بازرگانی 1
-
1.
نویسنده : حریفی، رخساره ؛ مظفری، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : نعیمی صدیق، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها:خوشهبندی مشتریانتحلیل RFMmeansمشتریان سازمان بنادر و دریانوردیالگوریتم Kالگوریتم SOMداده کاوی
کلیدواژه های مرتبط
ClusteringData miningخوشه بندیالگوریتم k-meansدادهکاویRFM modelRFMLoyaltyCustomer Relationship Management (CRM)Audio and visual materialتحلیل RFMالگوریتم SOMorganization map (SOM)Reverse engineeringمنطق فازیتحلیل تکنیکالالگوریتم GANsحفظ مشتری
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)