کلیدواژه تحلیل RFM / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حریفی، رخساره ؛ مظفری، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : نعیمی صدیق، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشهبندی مشتریانتحلیل RFMmeansمشتریان سازمان بنادر و دریانوردیالگوریتم Kالگوریتم SOM
-
2.
نویسنده : احمدی آبکناری، فاطمه ؛ احدزاده قناد، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 221 تا 236 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل RFMارزش حیات مشتریخوشه بندی مشترکینمشتریمشتریمشتریانمشتریاناطلاعاتاطلاعاتMeansMeans