کلیدواژه RFM model / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شریفی اصفهانی، حمید ؛ نویسنده : شهسواری پور، ناصر ؛ شریفی فینی، محمدحسین ؛ بهمن یار، راضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1402 - شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:تقسیمبندی مشتریانالگوریتم خوشهبندیK-meansشرکت اینترنتی دیجیکالاسیستم توصیهگرمدل RFM
-
2.
نویسنده : Mohammad، Moradi ؛ Nouri، Iraj ؛ نویسنده مسئول : Horri، Mohammad Sadegh ؛
مجله:Advances in Mathematical Finance and Applications»Winter 2023, Volume 8 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 203 تا 218 )
کلیدواژه ها:customerprofitabilityCredit RiskRFM model
-
3.
نویسنده : Imani، Abdolmajid ؛ Abbasi، Meysam ؛ Ghaffari، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Ahang، Farahnaz ؛
مجله:New Political Economy»June 2022 - Number 5 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:customerData miningRFM modelCustomer Price Index (CPI)
-
4.
نویسنده مسئول : Hajmohamad، Mohammad Mahdi ؛ نویسنده : Rahimi، Narges ؛ Sasanizaded، Behzad ؛
مجله:Journal of System Management»Autumn 2020, Volume 6 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 77 تا 99 )
کلیدواژه ها:ClusteringRFM modelPRFM ModelWARD'S MethodCustomer's Value
-
5.
نویسنده : جهانیان، سعید ؛ حسینی، مهشید ؛ نویسنده مسئول : محمودصالحی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1397 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:تحلیل سودآوری مشتریهزینهیابی مبتنی بر فعالیت زمانمبنامدل RFMالگوریتم k-meansحفظ مشتریمشتریمشتریانمشـتریهزینهمشـتریانبـااطلاعاترستورانسودآوریبـه
-
6.
نویسنده مسئول : ایمانی، دکتر عبدالمجید ؛ نویسنده : عباسی، میثم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 254 تا 276 )
کلیدواژه ها:مدل RFMخوشهبندی فازیتحلیل سلسله مراتبی فازیارزش دورهی عمر مشتری
-
7.
نویسنده : Adeli Koudehi، Fatemeh ؛ Farazmand، Reza ؛ Mirzayian، Shohre ؛ Seyedhosseini، Seyed Mohamad ؛
مجله:Journal of Research in Science ,Engineering and Technology»September 2014, Volume 2 - Number 3 (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:Segmentationself-purificationCustomer ValueData mining (DM)RFM modelorganization map (SOM)K- Means algorithm
-
8.
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 135 تا 150 )
-
9.
نویسنده : Ansari، Azarnoosh ؛ Ghalamkari، Shermineh ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»April 2014, Volume 12 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:Shannon entropyCustomer Lifetime ValueRFM modelonline space
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- A (1 مقاله)