کلیدواژه حفظ مشتری / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
2.
نویسنده : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : مهرمنش، حسن ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 182 تا 205 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
3.
نویسنده : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 1397 تا 1413 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
4.
نویسنده : یوسف وند، ابراهیم ؛
مجله:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (7 صفحه - از 14 تا 20 )
کلیدواژه ها:شرکت های بیمهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتری
-
5.
نویسنده : رضایی، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحه - از 65 تا 75 )
کلیدواژه ها:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
6.
نویسنده : درویشی، محسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
7.
نویسنده : زرینی، مریم ؛ فاضل پور، فاطمه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (11 صفحه - از 556 تا 566 )
کلیدواژه ها:قابلیت های سازمانی حفظ مشتری سازمان های دولتی
-
8.
نویسنده مسئول : عباسیان، محمد ؛ نویسنده : صحت، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 6 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار
-
9.
نویسنده : جوانی، ساسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (30 صفحه - از 280 تا 309 )
کلیدواژه ها:فروشندهکیفیت رابطهحفظ مشتریعملکرد نیروی فروش و رفتار تعاملی
-
10.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:شرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)