کلیدواژه media / (598 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
عوامل ارتباطی و اجتماعی موثر بر مصرف کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق (مورد مطالعه: شهروندان بالای 15 سال استان آذربایجانغربی)
نویسنده : عبدالعلی زاده ترکمانی، مینا ؛ پورجبلی، ربابه ؛ نویسنده مسئول : شاه منصوری، بیتا ؛
مجله : مطالعات جامعه شناسی » بهار 1402 - شماره 58 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها: رسانه مصرفگرایی آذربایجانغربی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق
-
2.
تاثیرگذاری اجتماعی و سیاسی انگاره ها
نویسنده مسئول : مشایخ، ساهره ؛ نویسنده : کیخا، نجمه ؛
مجله : دانش تفسیر سیاسی » بهار 1402 - شماره 15 (23 صفحه - از 93 تا 115 )
-
3.
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده شبکههای اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانههای جمعی
نویسنده : فتحی، هژیر ؛ واعظ، نفیسه ؛ نویسنده مسئول : تقی پور، فائزه ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1402 - شماره 61 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 61 تا 96 )
کلیدواژه ها: رسانه رسانههای جمعی شبکههای اجتماعی آیندهپژوهی پیشران
-
4.
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی
نویسنده : جعفرپور مرزونی، زهرا ؛ عبدالهی نژاد، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : خورسندی طاسکوه، علی ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1402- شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 426 تا 454 )
کلیدواژه ها: رسانه آموزش عالی مدیریت آموزشی گروه آموزشی شبکهی اجتماعی
-
5.
تحلیل تکنیکهای رسانهای قدرت محور داعش (مطالعه موردی: مجلههای دابق و رومیه)
نویسنده مسئول : رحیمی مقدم، فائزه ؛ نویسنده : عباس زاده فتح آبادی، مهدی ؛
مجله : دانش سیاسی » بهار و تابستان 1402 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها: رسانه تحلیل مضمون داعش قدرت رسانهای نشریه دابق نشریه رومیه
-
6.
تبیین سیاستهای قومی جمهوری اسلامی ایران در فیلمهای عامهپسند با استفاده از روش تحلیل محتوا
نویسنده : افضلی، رسول ؛ محمودی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : باقری، علی ؛
مجله : ژئوپلیتیک » بهار 1402- شماره 70 ISC (36 صفحه - از 33 تا 68 )
کلیدواژه ها: ایران رسانه بازنمایی تحلیل محتوا قومیّت سیاسی فیلم قومی رسانهها سیاست تکثرگرایی رسانه ملی
-
7.
طراحی الگوی مولفه های قدرت نرم موجود درارتش جمهوری اسلامی ایران ونقش آن در توان رزمی باتاکیدبربعدرسانه ای
نویسنده : فرهنگ، سجاد ؛ طاهری هشی، علی ؛ حسینی دانا، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : صمدی، مهران ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 صفحه - از 4653 تا 4673 )
کلیدواژه ها: رسانه قدرت نرم توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران پژوهش سـازمان
-
8.
نقش رسانه در تعامل چند فرهنگی و بین فرهنگی در جوامع امروزی
نویسنده : پاکزاد، الناز ؛ پنجه شاهی، پرستو ؛ نویسنده مسئول : خانبانی، پرستو ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (15 صفحه - از 7328 تا 7342 )
کلیدواژه ها: فرهنگ رسانه شوک فرهنگی تعامل چند فرهنگی و بین فرهنگی فرهنگی رسانهها ارتباطات بینفرهنگی تلویزیون اینترنت رادیو تعاملات فرهنگی
-
9.
تحلیل رابطه علّی رسانههای جمعی داخلی و خارجی بر مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: شهروندان 18 سال و بالاتر شهر تهران)
نویسنده مسئول : نیازی، محسن ؛ نویسنده : ذوالفقاری، اکبر ؛ رازقی مله، هادی ؛ متولیان، سیده صباح ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحه - از 5771 تا 5788 )
کلیدواژه ها: رسانه مشارکت انتخابات ارتباط سیاسی مشارکت انتخاباتی رسانهها سیاسی اطلاعات ارتباطات سیاسی شهروندان پیام متغیر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (187 مقاله)
- علمی-پژوهشی (93 مقاله)
- علمی-ترویجی (39 مقاله)
- B (28 مقاله)
- الف (19 مقاله)
- ج (16 مقاله)
- A (10 مقاله)
- د (7 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- C (1 مقاله)