کلیدواژه Perceived fairness / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نطری، محسن ؛ حیدری، علی ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 229 تا 252 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلاندازه اثرانصاف ادراکشدهانصاف قیمتیقیمتگذاری پویاقیمتانصافادراکمشتریپژوهش
-
2.
نویسنده : مرادی، حسام ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ فهیمینژاد، علی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 205 تا 218 )
کلیدواژه ها:تخصیص منابعرویداد و گردشگری ورزشیانصاف ادراک شدهتحلیل
-
3.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : بینایی راد، محمد ؛ صالحیان قرد، رقیه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:اعتمادعدالت ادراک شدهتبلیغات توصیهایتکرار خریدقیمتگذاری پویارضایت مشتری از بازیابی خدماتسامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ