کلیدواژه Qualitative Meta-synthesis / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شریفی ساعی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»بهار و تابستان 1402- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 169 تا 204 )
کلیدواژه ها:خیانت زناشوییروابط فرازناشوییفراترکیب کیفیخیانت جنسیخیانت عاطفیبیوفایی
-
2.
نویسنده : فرامرزی نیا، ضرغام ؛ مهرعلیزاده، یدالله ؛ قلی پور سوته، رحمت الله ؛ نویسنده مسئول : فرهادی راد، حمید ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1401 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 236 تا 262 )
کلیدواژه ها:عملکردمحوری دانشگاهفرا ترکیب کیفی.بودجه ریزی مبتنی بر عملکردعملکرددانشگاهبودجهفراترکیبآموزش عالیحامیان
-
3.
نویسنده : رودساز، حبیب ؛ سید نقوی، میر علی ؛ حسین پور، داوود ؛ محجوب، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 41 تا 63 )
کلیدواژه ها:روششناسیعملکردتحلیل سلسله مراتبیشیوههای مدیریت منابع انسانیفراترکیب کیفی
-
4.
نویسنده : مهدی، مهدی ؛ رضاییزاده، مرتضی ؛ منادی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1399 - شماره 95 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیعدالت آموزشیفراترکیب کیفی.رویکرد قابلیتدسترسی برابردانشجویانقابلیتعدالتپژوهشدانشگاهاجتماعی
-
5.
نویسنده : عابدی جعفری، عابد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:روش شناسی علوم انسانی»تابستان 1398 - شماره 99 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 74 تا 87 )
کلیدواژه ها:روش کیفیفراترکیبمتاسنتز کیفیسنتز مطالعات کیفیفراتحلیل کیفی
-
6.
نویسنده مسئول : Rezaee، Abbas Ali ؛ نویسنده : Ghanbarpoor، Mahsa ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2019, Volume 3 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 43 تا 69 )
کلیدواژه ها:Alternative AssessmentDynamic AssessmentQualitative Meta-synthesisClassroom Assessmentsociocultural patterns
-
7.
A Framework of Reference for Teaching English as a Foreign Language at the Threshold of I.R. of Iran
نویسنده : Askari Matin، Sajjad ؛ Kiany، Gholamreza ؛ Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 89 تا 109 )
کلیدواژه ها:TEFLProfessional developmentTeacher evaluationQualitative Meta-synthesis