موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 39 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 5 |
علوم اجتماعی 5 |
روانشناسی 2 |
مدیریت 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 54 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 19 |
ب 16 |
د 6 |
الف 6 |
ج 2 |
-
1.
بررسی ابعاد تضمین کیفیت و رتبهبندی دانشگاهی در آموزش عالی
نویسنده : رجائی، امیر ؛ خراسانی، اباصلت ؛ یمنی دوزی سرخابی، دکتر محمد ؛ رضائیزاده، مرتضی ؛
مجله : راهبرد فرهنگ » تابستان 1401- دوره پانزدهم ، شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی رتبهبندی دانشگاهی تضمین کیفیت آموزش عالی تضمین کیفیت ارزیابی
-
2.
مفهوم سرمایه علمی در میدان دانشگاهی: دیدگاه کنشگران دانشگاه شهید بهشتی
نویسنده مسئول : نصراللهی نیا، فاطمه ؛ نویسنده : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ فراستخواه، مقصود ؛ رضاییزاده، مرتضی ؛
مجله : سیاست علم و فناوری » بهار 1401 - شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 68 تا 86 )
کلیدواژه ها: دانشگاه شهید بهشتی سرمایه علمی کنشگران دانشگاهی میدان دانشگاهی
-
3.
شناسایی عوامل و چالشهای تولید علم در میدان دانشگاهی
نویسنده : نصراللهی نیا، فاطمه ؛ فراستخواه، مقصود ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛
مجله : تحقیقات فرهنگی ایران » زمستان 1400 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها: تولید علم چالش ها میدان دانشگاهی عوامل موثر و تسهیلکننده
-
4.
تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران
نویسنده : کمالی، حامد ؛ یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ عارفی، محبوبه ؛
مجله : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی » پاییز 1400 - شماره 101 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 149 تا 176 )
کلیدواژه ها: فهم برنامه درسی در آموزش عالی تعریف برنامه درسی در آموزش عالی مطالعات برنامه درسی در آموزش عالی دگردیسی های برنامه درسی در آموزش عالی نسل های معنایی برنامه درسی در آموزش عالی. آموزش عالی برنامه درسی مطالعات آموزش عالی ایران فهم دانش برنامه درسی آموزش عالی مطالعه
-
5.
طراحی و تدوین الگویی برای بازنگری برنامههای درسی رشته آموزش عالی در مقطع دکتری
نویسنده : منسوبی، سیمین عذار ؛ خراسانی، اباصلت ؛ یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ شمس، غلامرضا ؛
مجله : نامه آموزش عالی » پاییز 1400 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 106 تا 125 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی برنامه درسی بازنگری برنامههای درسی الگوی بازنگری برنامههای درسی اطلاعات برنامههای درســی طراحی
-
6.
پدیدارشناسی تجارب بیعدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران)
نویسنده : مهدی، مهدی ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ منادی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛
مجله : جامعه شناسی آموزش و پرورش » پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی دانشگاه رویکرد قابلیت بیعدالتی آموزشی بیعدالتی پژوهشی
-
7.
سبکشناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری
نویسنده : محجوبیان، احمد ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ فرجادی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛
مجله : علوم تربیتی » پاییز و زمستان 1400، شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 187 تا 206 )
کلیدواژه ها: سبکشناسی راهنمایی تحصیلی استاد راهنما دوره دکتری سبک راهنمایی
-
8.
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون
نویسنده مسئول : سهرابی، منیره ؛ نویسنده : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ فراستخواه، مقصود ؛ حضرتی، حسن ؛
مجله : علوم تربیتی » بهار و تابستان 1400 - شماره 112 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 185 تا 204 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی ایران تاریخچه آموزش عالی تحول آموزش عالی عوامل موثر
-
9.
طراحی مدل چابکی فرهنگی اعضاء هیئتعلمی دانشگاههای ایران
نویسنده مسئول : تیموری، میترا ؛ نویسنده : صالحی عمران، ابراهیم ؛ یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ صفار حیدری، حجت ؛
مجله : آموزش عالی ایران » زمستان 1399 - شماره 48 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 95 تا 123 )
کلیدواژه ها: دانشگاه اعضای هیئت علمی چابکی فرهنگی آموزش عالی فرهنگی مؤلفه دانش سـؤال پژوهش
-
10.
طراحی الگوی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران
نویسنده مسئول : عزیزی، اسما ؛ نویسنده : یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ خراسانی، اباصلت ؛ آراسته، حمیدرضا ؛
مجله : اندیشه های نوین تربیتی » زمستان 1399، دوره شانزدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 7 تا 33 )
کلیدواژه ها: دانشگاه آموزش عالی خصوصی سازی