پاییز 1395 - شماره 16
کاربست نظریه هوش های چندگانه گاردنر در آموزش و یادگیری
نویسنده : رحیمی، سعید؛ فضیلتی، منصوره؛
(26 صفحه - از 5 تا 30 )
پیشبینی تعهد زناشویی بر اساس صمیمیت زناشویی و بخشودگی
نویسنده : محمدی، بهناز؛ حیدرنیا، احمد؛ عباسی، هادی؛
(20 صفحه - از 31 تا 50 )
بررسی رابطه سبکهای هویتی با سازگاری عاطفی، اجتماعی، و آموزشی دانشآموزان مقطع متوسطه
نویسنده : شلانی، بیتا؛ آبباریکی، اکرم؛
(16 صفحه - از 51 تا 66 )
اثربخشی روان پویشی کوتاه مدت گروهی بر عزت نفس افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی
نویسنده : قائدی، امید؛ رشیدی، علیرضا؛ کرمی، جهانگیر؛
(22 صفحه - از 67 تا 88 )
پیش بینی اختلالات هیجانی براساس سبک های دفاعی در زنان مراجعه کننده به بخش روانشناسی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1394
نویسنده : کیانزاد، سپیده؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
رابطه ساده و چندگانه راهبردهای شناختی و مدیریت زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان متوسطه
نویسنده : بابائی منقاری، محمدمهدی؛ زاهد بابلان، عادل؛ معینی کیا، مهدی؛ یوسفی، عاطفه؛
(14 صفحه - از 107 تا 120 )
مدل ساختاری رابطهی بین باورهای مذهبی، لذت روانشناختی و سلامت روان در دانشجویان
نویسنده : ابراهیمی، فاطمه؛ کیانزاد، سپیده؛ فرهمند، هادی؛
(14 صفحه - از 121 تا 134 )
بررسی نقش شغل و سن فرزند بر بهزیستی ذهنی و رضایت زناشویی زنان
نویسنده : پسیخانی، آرزو؛ پیوسته گر، مهرانگیز؛ دهشیری، غلامرضا؛
(18 صفحه - از 135 تا 152 )
اثربخشی لگو درمانی در افزایش مهارت های اجتماعی کودکان اتیسم با عملکرد سطح بالا
نویسنده : عبداللهی بقرآبادی، قاسم؛
(12 صفحه - از 153 تا 164 )
مرور خویشتن؛ روشی یاری رسان به بیماران مولتیپل اسکلروزیس
نویسنده : یعقوبی راد، مهسا؛
(19 صفحه - از 165 تا 183 )
کمک های اولیه روانشناختی برای کودکان طلاق: یک مطالعه مروری
نویسنده : کاویان، مینا؛ خجسته کاشانی، امیر؛ تهامی، الهام؛
(19 صفحه - از 185 تا 203 )