Nov 2013 - Number 1
-
نویسنده مسئول : Movaghar Moghaddam، Frashid ؛ نویسنده : Abdul Hamid، Abu Bakar ؛ Timouri، Ali ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:Emerging MarketExport Marketing StrategyProduct Strategyfirm export performanceprice strategypromotion strategyplace strategy
-
نویسنده مسئول : Aliakbar، Elham ؛ نویسنده : Bin Md Yusoff، Rosman ؛ Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
(17 صفحه - از 25 تا 41 )
کلیدواژه ها:TrustKnowledge SharingSelf-efficacyfamiliaritycompatibilitysense of belongingVirtual CommunitiesPerceived Relative AdvantageNorm of Reciprocity
-
نویسنده مسئول : Jalalian، Saeed ؛ نویسنده : Abedini Koshksaray، Amir ؛ Jafari، Parisa ؛
(16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:integritysubjectivenormsCounterfeitingConsumer’s AttitudeTrade-related Aspects on Intellectual Property Rights (TRIPs)
-
نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛ Timouri، Ali ؛
(10 صفحه - از 78 تا 87 )
کلیدواژه ها:Management characteristicsfirm export performanceAttitudinal CharacteristicsSkill Based Characteristics
-
نویسنده مسئول : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛ نویسنده : Sarmad Saidi، Soheyl ؛ Aliakbar، Elham ؛ Timouri، Ali ؛
(14 صفحه - از 88 تا 101 )
کلیدواژه ها:global tradeManagement characteristicsfirm export performanceAttitudinal Characteristicsinternal determinants