Feb 2015 - Number 5
-
نویسنده مسئول : Golzari، Javad ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
-
نویسنده مسئول : Hedayat Sokachaee، Elham ؛ نویسنده : Babaei، Mohammadreza ؛ seiedfazli، hadi ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:Brand experiencebrand loyaltymobileAnzali CityCustomer’s mental factors
-
نویسنده مسئول : Irani، Hamid ؛ نویسنده : Babaeia، Mohammadreza ؛ Sardar، Soheila ؛
(18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:ITHuman Capitalinnovation cultureProduct and Services Innovation