کلیدواژه purchasing intention / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : برهانی نژاد، عبدالرضا ؛ رضوانی چمن زمین، موسی ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ نویسنده مسئول : علی زاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 67 تا 82 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی کارآفرینانهتمایل خریدتمایز شخصیت برند
-
2.
نویسنده مسئول : Ghaffarisadr، Seyyed Iman ؛ نویسنده : Mohammadi، Sardar ؛ Nobakht، Farzad ؛
مجله:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2022, Volume 3 - Number 2 (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:attitudepurchasing intentionCause-related Marketing (CRM)Cause-Brand fitDonation Proximity
-
3.
نویسنده : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 354 تا 376 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالمصرفکنندگانطراحی
-
4.
نویسنده مسئول : حبیبی، علی رضا ؛ نویسنده : یوسفی، قاسم علی ؛ میراحمدی، علی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل»بهار و تابستان 1401، دورۀ پنجم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 257 تا 286 )
کلیدواژه ها:تمایل به خریدکیفیت محصول: محصولات کشور متخاصماحساسات منفی خریدارانبرند آیفوناحساسمشتریان
-
5.
نویسنده : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ نویسنده مسئول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزشافزودهرفتار اطلاعاتیدانش مشتریقصد خریدصنایع الکتریکی.
-
6.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : تابش مقدم، محمد ؛ فتاح ناصراباد، سجاد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 160 تا 190 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیقصد خریدتبلیغات شفاهی مشتریاعتبار و سودمندی تبلیغات شفاهی الکترونیکی
-
7.
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : پالی، سمیرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
8.
نویسنده مسئول : Jalilifar، Alireza ؛ نویسنده : Shokrollahi، Rana ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:advertisement(Non)-English majoring studentspurchasing intentionperceived comprehension
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)