بهار 1402 - شماره 14
-
نویسنده : قهرمانی، بتول ؛
(15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:ویژگی محصولخلاء نهاد داخلیعدم قطعیت بازار خارجیرقابت بازار خارجیحوزه بین المللی سازیریسک پلتفرم دیجیتالریسک پلت فرم دیجیتال
-
نویسنده مسئول : صمیمی مهر، خاطره ؛ نویسنده : امیدی، نبی ؛
(13 صفحه - از 16 تا 28 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکترویکرد استراتژیک تجاریرویکرد استراتژیک فناوری اطلاعاترویکرد استراتژیک بازاریابیفناوری اطلاعاتاستراتژیاستراتژیکبازاریابی
-
نویسنده مسئول : طلعتی، ریحانه ؛ نویسنده : حیدری، محمد ؛
(21 صفحه - از 29 تا 49 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگریاطلاع رسانیعوامل استراتژیکاثربخشی تبلیغاتسازمان
-
نویسنده مسئول : عنایت، غلامرضا ؛ نویسنده : آرامی، مجتبی ؛ حسین پوران، سمانه ؛
(10 صفحه - از 50 تا 59 )
کلیدواژه ها:شهرداریمدیریت شهریسازمان الکترونیکیفناوریهای نوینسازمان الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطاتشهریشهروندانسـازمان الکترونیـکبـه
-
نویسنده : امیرخانلو، محسن ؛ نویسنده مسئول : رضائی، سید مهدی ؛
(21 صفحه - از 60 تا 80 )
کلیدواژه ها:بهینه سازی سبد سرمایه گذاریمعیار عملکردمومنتوم دومرحله ایسبد سرمایهگذاریبهینهسازیسبد بهینهبازدهسبد سرمایهاستراتژی مومنتوماستراتژی
-
نویسنده : بیات، علی ؛
(13 صفحه - از 81 تا 93 )
کلیدواژه ها:شهرت خارجی درک شدهرفتار حمایتی در رسانه های اجتماعیرفتار شهروندی سازمانی نسبت به افراد و همکارانسازمان استخدام کننده و مشتریانکارکنانرسانههای اجتماعی
-
نویسنده : ابراهیمی جوزانی، مهدی ؛
(13 صفحه - از 94 تا 106 )
کلیدواژه ها:سوگیری مشتریان خارجی ادارک شدهموانع بین المللی ادراک شدهقصد بین المللی شدندانش بازار بین المللی ادراک شدهمدیران