تابستان 1401 - شماره 40 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نقش سیستمهای هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل
نویسنده : مهدی ساسان، مهرنوش ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
(15 صفحه - از 2 تا 16 )
کلیدواژه ها: فراتحلیل عملکرد سازمان هوشمندی کسب و کار سیستمهای هوشمند کسب و کار
-
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق
نویسنده : محسنی، سیده آرمینا ؛ عباسی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : خدیور، آمنه ؛
(25 صفحه - از 19 تا 43 )
کلیدواژه ها: شبکهی عصبی متنکاوی یادگیری عمیق تحلیل احساسات تریپ ادوایزر
-
تحلیل نحوه گذار به فناوریهای نوین مدیریت ثروت در ایران
نویسنده : پهلوانیان، مرسده ؛ قاضی نوری، سپهر ؛ نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛
(32 صفحه - از 45 تا 76 )
کلیدواژه ها: دیدگاه چند سطحی فناوری مالی ولث تک نوعشناسی مسیر گذار گذار اجتماعی فنی
-
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران
نویسنده : اسدنژاد، بهروز ؛ تبریزیان، بیتا ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سید مهدی ؛
(30 صفحه - از 79 تا 108 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه ارزش آفرینی نظریه داده بنیاد : بازاریابی دیجیتال
-
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری
نویسنده مسئول : رستمی، حمیدرضا ؛ نویسنده : الهی، شعبان ؛ معینی، علی ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
(25 صفحه - از 110 تا 134 )
کلیدواژه ها: کنش جامعهشناسی ترجمه نظریه کنشگر-شبکه (نشک) روششناسی پژوهش
-
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی
نویسنده مسئول : ثقفی، فاطمه ؛ نویسنده : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛ منطقی، منوچهر ؛ موسوی، سید جواد ؛
(31 صفحه - از 136 تا 166 )
کلیدواژه ها: چرخه عمر اکوسیستم کسب و کار مراحل تکامل پلتفرم صنعتی اکوسیستم نوآوری
-
شاخصهای مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب
نویسنده مسئول : ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ گلشنی، فاطمه ؛
(32 صفحه - از 169 تا 200 )
کلیدواژه ها: محتوا درگیری فراترکیب بازاریابی محتوا درگیری دیجیتال
-
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار
نویسنده مسئول : معیا، عباس ؛ نویسنده : اوتارخانی، علی ؛ رضائیان، علی ؛ حاجی پور، بهمن ؛
(31 صفحه - از 202 تا 232 )
کلیدواژه ها: تحلیل مضمون فراترکیب نوآوری مدل کسب و کار محرکهای نوآوری
-
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تاکید بر هوش مصنوعی
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : بستان منش فرد، آرش ؛
(31 صفحه - از 235 تا 265 )
کلیدواژه ها: ارزش های خرید کووید 19 هوش مصنوعی آمادگی فناوری فروشگاه های هوشمند
-
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی
نویسنده : سیدنقوی، میرعلی ؛ قربانی زاده، وجه الله ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ نویسنده مسئول : فروزنده جونقانی، ریحانه ؛
(44 صفحه - از 267 تا 310 )
کلیدواژه ها: هوش مصنوعی علم داده هوشمندی مدیریت منابع انسانی الگوریتم های یادگیری ماشینی تحلیل پیشرفته داده
-
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران
نویسنده : ابراهیمی، جمالالدین ؛ پورمهدی، کتایون ؛ نویسنده مسئول : عزیزی، محمد ؛
(26 صفحه - از 313 تا 338 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی شرکتی کارآفرینی بین المللی کارآفرینی شرکتی بین المللی صنعت ارتباطات ایران