بهار 1402 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نقش برنامههای واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرفکننده
نویسنده : آتش سوز، علی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، پریناز ؛
(27 صفحه - از 4 تا 30 )
کلیدواژه ها: مصرفکننده قصد خرید واقعیت افزوده موبایل استفاده مداوم
-
شناسایی موانع پیشروی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب
نویسنده مسئول : حمیدی، مهدی ؛ نویسنده : قاضی نوری، سید سروش ؛ نقی زاده، محمد ؛ باقری مقدم، ناصر ؛
(33 صفحه - از 34 تا 66 )
کلیدواژه ها: مدل چند سطحی موانع فراترکیب تحول دیجیتال
-
مدلی برای کسبوکار پلتفرمی در مرحلهی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران
نویسنده مسئول : بالنده، طالب ؛ نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛
(28 صفحه - از 73 تا 100 )
کلیدواژه ها: ورود به بازار پلتفرمها رقابت پلتفرمها بازارهای چندسویه استراتژی پلتفرمها مدل کسبوکار پلتفرمی
-
بررسی عوامل موثر بر توسعه کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران
نویسنده : حاجی پورفرد، حسین ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ طباطباییان، سید حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، بهزاد ؛
(27 صفحه - از 104 تا 130 )
کلیدواژه ها: اقتصاد دادهمحور کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اقتصاد فناوری اطلاعات اقتصاد دیجیتال.v
-
سیستمهایخدمت-محصول (PSS): تجزیهوتحلیل کتابسنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی
نویسنده مسئول : سجادیان، سیدمحمد ؛
(50 صفحه - از 137 تا 186 )
کلیدواژه ها: نقشه موضوعی ساختار شـبکه تجزیهوتحلیل کتابسنجی وسویوور بیبلیومتریکس سیستمهای خدمت-محصول خدماتی شدن (سرویسدهی)
-
تاثیر کیفیت اطلاعات و بازینمایی سبز بر اعتماد مصرفکننده محصولات فرهنگی
نویسنده مسئول : محمودی، سید نورالدین ؛
(27 صفحه - از 190 تا 216 )
کلیدواژه ها: محصولات فرهنگی کیفیت اطلاعات دیجیکالا اعتماد مصرفکننده بازینمایی سبز
-
چارچوب جامع انتخاب ارائهدهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب
نویسنده مسئول : مظاهری، مریم السادات ؛ نویسنده : والمحمدی، چنگیز ؛ پورابراهیمی، علیرضا ؛ ربیعی، مهناز ؛
(35 صفحه - از 222 تا 256 )
کلیدواژه ها: فراترکیب رایانش ابری ارائهدهنده خدمات ابری مشتری خدمات ابری
-
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خردهفروشی آنلاین
نویسنده : تقوا، محمدرضا ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : شاکرین، مانا ؛
(33 صفحه - از 266 تا 298 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک هوشمندی رقابتی هوشمندی بازار هوشمندی کسب وکار هوشمندی بازار عرضه