کلیدواژه صنعت بیمه / (158 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی اخلاقی با اعتماد و استراتژی وفاداری مشتری در شرکت های بیمه مطالعه موردی بیمه های خصوصی استان سمنان
نویسنده : حیدری، امیر ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (10 صفحه - از 129 تا 138 )
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی وفاداری مشتریان صنعت بیمه
-
2.
بررسی راهبردهای رفع محدودیت های تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه
نویسنده : باباخانی، امین ؛ احمدی، صبا ؛
همایش : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » دوره 2؛ 1401/06/22 - 1401/06/22 (11 صفحه - از 139 تا 149 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه بازاریابی بازاریابی بیمه بازاریابی سبز
-
3.
بررسی تاثیر ظرفیت جذب بر ادغام متقابل عملکردی و عملکرد نوآوری با نقش تعدیلگر مشتری مداری در صنعت بیمه
نویسنده مسئول : آقاخانی، محمد ؛ نویسنده : الهام، مهدی ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه مشتری مداری ظرفیت جذب عملکرد نوآوری ادغام متقابل عملکردی
-
4.
شناسایی و تحلیل راهبردی نیازها و انتظارات ذینفعان صنعت بیمه
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : نیاکان، لیلی ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » تابستان 1401- شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 61 تا 84 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه نقاط قوت و ضعف ذینفعان کلیدی انتظارات محوری
-
5.
تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه
نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عزیزی، ایمان ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 300 تا 325 )
کلیدواژه ها: ارجاع مشتری سبد مشتری فروش ارجاعی صنعت بیمه
-
6.
طراحی مدل همآفرینی دانش مشتریان در صنعت بیمه
نویسنده : مسافر بحری، مریم ؛ دل افروز، نرگس ؛ شبگو منصف، محمود ؛ نویسنده مسئول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » تابستان 1401 - شماره 17 ISC (32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها: رویکرد کیفی صنعت بیمه مدلسازی ساختاری- تفسیری همآفرینی دانش مشتریان
-
7.
ارائه مدلی برای هوشمندسازی کسب و کارها( مورد مطالعه صنعت بیمه)
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » تابستان 1401 - شماره 17 ISC (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش صنعت بیمه کسب و کار هوشمندسازی سیاست های بیمه ای
-
8.
نقش برندسازی در رفتار خرید مشتری بیمه عمر
نویسنده : آسیم، محمدرضا ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 31 (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده صنعت بیمه. بندسازی
-
9.
ارائه الگوی بهرهوری دانش منابع انسانی صنعت بیمه
نویسنده : دهقانی نیری، مرضیه ؛ شیخ الاسلامی، نادر ؛ نویسنده مسئول : محمدی مقدم، یوسف ؛
مجله : مدیریت منابع در نیروی انتظامی » بهار 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 139 تا 157 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه بهره وری دانش گرندد تئوری
-
10.
بررسی عوامل موثر بر پذیرش اینترنت اشیا در صنعت بیمه ایران
نویسنده مسئول : قره خانی، محسن ؛ نویسنده : پورهاشمی، سیده ام سلمه ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » بهار 1401 - شماره 145 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 107 تا 144 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه الگوی پذیرش فناوری اینترنت اشیاء نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (32 مقاله)
- ب (25 مقاله)
- الف (15 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- B (7 مقاله)
- ج (6 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- C (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A (1 مقاله)