Spring 2023, Volume 1 - Number 1
-
نویسنده : Farrell، Thomas S.C ؛
(6 صفحه - از 1 تا 6 )
کلیدواژه ها:communicative competenceinteractional competenceReflection
-
نویسنده : Yazan، Bedrettin ؛ Keleş، Ufuk ؛
(9 صفحه - از 7 تا 15 )
کلیدواژه ها:friendshiphomemultivocalityMentorshipAutoethnographyTransnational identity
-
نویسنده : Wang، Xundan ؛
(18 صفحه - از 16 تا 33 )
کلیدواژه ها:web 2.0Systematic reviewDigital Teachingpedagogical integrationK-12 English
-
نویسنده : Navidinia، Hossein ؛ Gholizadeh، Fatemeh Zahra ؛ Chahkandi، Fateme ؛
(16 صفحه - از 34 تا 49 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersteacher burnoutOnline TeachingCovid-19 pandemic
-
نویسنده : Mehranirad، Mehdi ؛
(7 صفحه - از 67 تا 73 )
کلیدواژه ها:Factor analysisquestionnaireResearch EngagementmotivationsLanguage Teachers
-
نویسنده : Hanifi، Sepideh ؛ Nasiri، Mahdi ؛ Aliasin، Seyed Hesamuddin ؛
(12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:Mediationincidental vocabulary learningZone of Proximal DevelopmentComputerized Dynamic Assessment (CDA)English forspecific purposes (ESP)
-
نویسنده : Yousofi، Nouroddin ؛ Bashiri، Saba ؛
(18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:EFL learnersflipped learningEFL vocabulary learningTeaching Technology
-
نویسنده : Ziaei، Sara ؛ Dabaghi، Azizollah ؛
(13 صفحه - از 129 تا 141 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackRecastuptakepromptexplicit explanation
-
نویسنده : Khodaverdian Dehkordi، Maryam ؛
(29 صفحه - از 142 تا 170 )
کلیدواژه ها:L2 AchievementgritBig Five personalityPredictors of grit