مرداد 1388 - شماره 37
-
قاب شیشه ای در تبلیغات
نویسنده : حیاتی، وحید ؛
(7 صفحه - از 6 تا 12 )
کلیدواژه ها: تبلیغات رسانه تلویزیون مخاطبان پیام آگهیهای تبلیغاتی تبلیغات بازرگانی سبک زندگی اقتباس
-
تجربه نیابتی: نشانه شناسی پویا نمایی های راهنمایی و رانندگی با تاکید بر عناصر اجرایی تبلیغ
نویسنده : آخوندی، مریم ؛
(18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها: تبلیغات راهنمایی و رانندگی مخاطبان تلویزیون پیام داستان شخصیتها
-
آیا تلویزیون یک دین جدید است؟
نویسنده : آنت کوپر ؛ مترجم : شاکر نژاد، احمد ؛
(6 صفحه - از 40 تا 45 )
کلیدواژه ها: تلویزیون دین ارتباطات رسانه مسیحیت کلیسا فرهنگ دین جدید مردم دین و ارتباطات
-
ایده آل های اخلاقی در ژرونالیسم تقویت روحیه شهروندی یا بیان حقیقت
نویسنده : جیمز مورفی ؛ استفن وارد ؛ این داناوان ؛ مترجم : مهرابی، مقداد ؛
(26 صفحه - از 46 تا 71 )
کلیدواژه ها: ژورنالیسم شهروندی اطلاعات حقیقت وطنپرستی آمریکا جنگ سیاسی
-
یک ملت واحد (چند فرهنگی) تحت لوای خدا؟ (تغییر کاربردها و معانی اصطلاح یهودی - مسیحی در رسانه های آمریکایی)
نویسنده : داگلاس هارتمن ؛ شوفنگ ژانگ ؛ ویلیام ویستاد ؛ مترجم : کاووسی، لیدا ؛
(27 صفحه - از 72 تا 98 )
کلیدواژه ها: یهودی آمریکا اصطلاح کاربرد اسلام سیاسی سنت ارجاع متن
-
درباره یک مقاله: دین به منزله یک ساختار پایای فهم پذیر
ناقد : قادری، سید حمید رضا ؛ جلال منش، آرش ؛
(8 صفحه - از 108 تا 115 )
کلیدواژه ها: اطلاعات دین سیاسی کاندیدا انتخابات مقاله آگاهی سیاسی