کلیدواژه تبلیغات بازرگانی / (51 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مطالعۀ تطبیقی تبلیغات مرتبط با سلامت در حقوق ایران و دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا
نویسنده : اعتماد، سیده مریم ؛ امینی، منصور ؛ ساورائی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : زرکلام، ستار ؛
مجله : حقوق فناوریهای نوین » بهار و تابستان 1402 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 114 تا 134 )
کلیدواژه ها: تبلیغ نظام حقوقی ایران تبلیغات بازرگانی تبلیغات ناظر به سلامت دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا تبلیغات دستورالعمل سلامت اطلاعات پزشکی اتحادیۀ اروپا قانون دارویی محصولات
-
2.
فراتحلیل پژوهشهای صورت گرفته در حوزۀ بازنمایی زن و خانواده در رسانه
نویسنده : سهرابی، حامد ؛ مشایخی، فاطمه ؛
همایش : انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده » دوره 1؛ 1400/11/24 - 1400/11/24 (65 صفحه - از 319 تا 383 )
کلیدواژه ها: خانواده رسانه تبلیغات بازرگانی فیلم و سریال فراتحلیل بازنمایی
-
3.
بازنمایی مولفههای اقتصاد مقاومتی در تبلیغات بازرگانی استان فارس
نویسنده مسئول : هاشمی خواه، زینب ؛ نویسنده : افشانی، سید علیرضا ؛
مجله : مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی » زمستان 1400 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (25 صفحه - از 53 تا 77 )
کلیدواژه ها: مدیریت مصرف تلویزیون تبلیغات بازرگانی اقتصاد مقاومتی
-
4.
اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعملهای اتحادیهاروپا
نویسنده : اعتماد، سیده مریم ؛ نویسنده مسئول : زرکلام، ستار ؛
مجله : مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه » زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازرگانی تبلیغات ناظر به کودکان دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا مخاطب کودک
-
5.
چالشها و سیاستهای راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی
نویسنده مسئول : لنگرودی، احمد ؛ نویسنده : محمدی زلانی، ازاده ؛ نوری، جواد ؛
مجله : مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه » زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 11 تا 32 )
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه تبلیغات بازرگانی رسانة ملی سیاست راهبردی
-
6.
تبیین اثرپذیری پیامهای شبکه اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی
نویسنده مسئول : مرتضی زاده، محمد ؛ نویسنده : متولی امامی، سید رحمت اله ؛
مجله : مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه » زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی تبلیغات بازرگانی توییتر تحلیل کلانداده
-
7.
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی
نویسنده : مسعودی، دکتر امید علی ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 169 تا 200 )
کلیدواژه ها: روش تحقیق تحقیق کیفی تحقیق کمی مخاطبان تبلیغات بازرگانی رسانه های جدید تبلیغات تحقیق روش رسانه ارتباطات آگهی لاسول
-
8.
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی
نویسنده : خیری، حسن ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها: فطرت ارشاد تبلیغات بازرگانی نظام انسانشناختی الگوی نظام تبلیغاتی تبلیغات انسان رسانه اسلامی دینی نفس
-
9.
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی
نویسنده : همایون، محمدهادی ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 103 تا 133 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری فرهنگ توده تبلیغات بازرگانی الگوی اسلامیایرانی پیشرفت تبلیغات اسلامی اخلاق آگهی انسان جامعه
-
10.
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص
نویسنده : اسماعیلی، محسن ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 11 تا 36 )
کلیدواژه ها: رسانه تبلیغات بازرگانی اخلاق رسانه حقوق و اخلاق اخلاق تبلیغات اخلاق تبلیغات حقوق اقتصادی اسلام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (18 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)