بهار 1389 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
عوامل اثرگذار در به کارگیری تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط ایران
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛
(24 صفحه - از 11 تا 34 )
کلیدواژه ها: اینترنت تجارت الکترونیک بنگاه های کوچک و متوسط
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در تجاری سازی دانش در دانشگاه ها - بر اساس مقایسه ی روش های پنج دانشگاه معتبر جهان -
نویسنده : پورعزت، علی اصغر ؛ قلی پور، آرین ؛ ندیرخانلو، سمیرا ؛
(32 صفحه - از 35 تا 66 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی دانشگاهی دارایی های فکری تجاری سازی دانش شرکت های زایشی واگذاری امتیاز
-
بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه های رفتاری
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛
(28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی کارآفرینی اجتماعی نوع شناسی کارآفرینی رویکرد رفتاری در کارآفرینی اجتماعی الگوی کارآفرینی اجتماعی
-
بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش جویان در راه اندازی کسب و کار جدید
نویسنده : طالبی، کامبیز ؛ زارع یکتا، محمد رضا ؛
(22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها: انگیزش شخصیت طراحی آموزشی اثربخشی
-
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا
نویسنده : کردنائیج، اسد الله ؛ زالی، محمد رضا ؛ شرکاء، سارا ؛
(24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی تشخیص فرصت فرصت کارآفرینانه الگوی اولویک
-
رتبه بندی شاخص های سنجش شرکت های موفق - ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم گیری چند شاخصه ی مناسب -
نویسنده : نوروش، ایرج ؛ ذاکری، حامد ؛ سلامی، هادی ؛
(24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها: فرایند تحلیل سلسله مراتبی شرکت های موفق بازده دارایی ها خطرسرمایه گذاری رتبه ی نقدشوندگی
-
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه های کوچک و زودبازده در بخش های عمده ی اقتصادی - کشاورزی، صنعت و خدمت ها -
نویسنده : آذر، عادل ؛ قیطاسی، فاطمه ؛ ربیعه، مسعود ؛
(30 صفحه - از 165 تا 194 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی دانشگاهی دارایی های فکری تجاری سازی دانش شرکت های زایشی واگذاری امتیاز