زمستان 1396 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
شاخص های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری
نویسنده : بابایی هزه جان، مجتبی ؛ پیران نژاد، علی ؛ خداپناه، بهمن ؛ صادقی، جواد ؛
(19 صفحه - از 535 تا 553 )
کلیدواژه ها: شهر خلاق حکمرانی شهری کارآفرینی شهری حکمرانی کارآفرینانه شهری
-
آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه
نویسنده : بهمنی، ندا ؛ آراستی، زهرا ؛ حسینی، سید رسول ؛
(20 صفحه - از 555 تا 574 )
کلیدواژه ها: محتوا آموزش کارآفرینی مقطع ابتدایی نگرش کارآفرینانه
-
تحلیل سیر تکاملی پژوهش های جهانی کارآفرینی با فنون علم سنجی
نویسنده : حبیبی، روبه ؛ مختارپور، رضا ؛ خاصه، علی اکبر ؛
(20 صفحه - از 575 تا 594 )
کلیدواژه ها: تحلیل استنادی علم سنجی سیر تکاملی پژوهش های کارآفرینی
-
طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد
نویسنده : راشکی، مریم ؛ سالارزهی، حبیب ا ؛ کمالیان، امین رضا ؛
(20 صفحه - از 595 تا 614 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی داده بنیاد مدیریت استعداد کارآفرینانه
-
ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانهای در ایران (مورد مطالعه: بازی های رایانه ای)
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ طاهری، افسانه ؛
(20 صفحه - از 615 تا 634 )
کلیدواژه ها: ایران حمایت دولت بازی های رایانه ای کارآفرینی رسانه ای
-
رتبه بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت های سرمایه پذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوق های سرمایه گذاری مخاطره پذیر و شتاب دهنده ها)
نویسنده : کریم خانی، مهرداد ؛ پاکیزه، کامران ؛ اخوان انوری، محمدرضا ؛
(20 صفحه - از 655 تا 674 )
کلیدواژه ها: نوآوری سرمایه گذاری مخاطره پذیر صندوق های سرمایه گذاری مخاطره پذیر شتاب دهنده های سرمایه گذاری روش DEMATEL
-
شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعدسازی در کارآفرینان کارکشته
نویسنده : محمدی الیاسی، قنبر ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ داداشی، فاطمه ؛
(20 صفحه - از 675 تا 694 )
کلیدواژه ها: صنایع غذایی تاثیرگذاری کارآفرینان کارکشته متقاعدسازی توسعه قابلیت
-
واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیش از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه
نویسنده : نوری، پوریا ؛ ایمانی پور، نرگس ؛
(18 صفحه - از 695 تا 712 )
کلیدواژه ها: استان تهران نظریه داده بنیاد رفتار بازاریابی کارآفرینانه اعتمادبه نفس بیش از اندازه
-
شناخت کارآفرینان از ویژگی های مدل کسب وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکه خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزه کسب وکارهای الکترونیکی در ایران)
نویسنده : نیک بین، حسین ؛ داوری، علی ؛ بدیع زاده، علی ؛ حسینی نیا، غلامحسین ؛
(20 صفحه - از 713 تا 732 )
کلیدواژه ها: شبکه خزانه عنصر نظریه سازة شخصی سازه مدل کسب وکار اثرگذار