زمستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان
نویسنده : احدی، بتول ؛ ستوده، محمدباقر ؛ حبیبی، یعقوب ؛
(17 صفحه - از 6 تا 22 )
کلیدواژه ها: دانش آموزان بهزیستی روان شناختی لکنت زبان مکانیزم های دفاعی
-
رابطه ی مولفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان
نویسنده : بابا پور خیرالدین، جلیل ؛ پور شریفی، حمید ؛ هاشمی، تورج ؛ احمدی، عزت الله ؛
(16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها: فراشناخت ذهن آگاهی باورهای وسواسی
-
بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز پایه دوم
نویسنده : درتاج، فریبرز ؛ عاصمی، سهیلا ؛
(17 صفحه - از 39 تا 55 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی تونایی ادراکی حرکتی دیرآموز
-
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خود کارآمدی و ابعاد آن در دانش آموزان دارای نشانه های ADHD
نویسنده : رجبی، سعید ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ نریمانی، محمد ؛ قائمی، فاطمه ؛
(18 صفحه - از 56 تا 73 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی بیش فعالی اختلال نقص توجه آموزش کنترل تکانه
-
مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانش آموزان عادی
نویسنده : عارف نیا، سمانه ؛ سرندی، پرویز ؛ یوسفی، رحیم ؛
(16 صفحه - از 74 تا 89 )
-
ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
نویسنده : میکائیلی، نیلوفر ؛ افروز، غلام علی ؛ قلیزاده، لیلا ؛
(14 صفحه - از 90 تا 103 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی فرسودگی تحصیلی خودپنداره ی تحصیلی
-
بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان
نویسنده : نصری، صادق ؛ خورشید، علی رضا ؛
(20 صفحه - از 104 تا 123 )
کلیدواژه ها: برون گرایی با وجدان بودن سبک های یادگیری روان رنجور خویی گشودگی به تجربه موافق بودن