بهار 1387 - شماره ۷۶
-
طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانههای تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده
نویسنده : خان محمدی، سهراب ؛ محمدی، محسن ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
-
طراحی و تدوین الگوی اندازهگیری سرمایه اجتماعی
نویسنده : رویایی، رمضانعلی ؛ کاوسی، اسماعیل ؛
(16 صفحه - از 15 تا 30 )
-
بهینه سازی پرتفوی، بر اساس شیوه مارکویتزی نیمواریانسی در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : هیبتی، فرشاد ؛ حدادزاده، رضا ؛
(18 صفحه - از 39 تا 56 )
-
ارزیابی تاثیر ویژگیهای هدایت کننده صفحات وب سایت بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان
نویسنده : حمدی، کریم ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خدایاری، بهناز ؛
(14 صفحه - از 57 تا 70 )
-
ارائه الگویی جهت ارزیابی توانمندی تکنولوژیکی سازندگان قطعات خودرو
نویسنده : راد فر، رضا ؛ مرادپور، محسن ؛ احتشامی آل آقا، مریم ؛
(10 صفحه - از 71 تا 80 )
-
ارائه یک متد تلفیقی جدید برای ارزیابی متوازن پروژهها
نویسنده : تقوی فرد، محمد تقی ؛ اسدی، مهدی ؛
(11 صفحه - از 81 تا 91 )