تابستان 1396 - شماره 109 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
اولویتهای سیاستی جهت کاهش مرگ و میر ترافیکی مبتنی بر سناریو پردازی در افق 1404
نویسنده : فولادگر، محمد مجید ؛ بهرامی، محسن ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: تحلیل اثرات متقابل سیاستگذاری فناوری سناریوپردازی مرگ و میر ترافیکی عوامل پیشران عوامل سیاستی
-
آینده نگری در آیندهپژوهی: تحلیل علّی لایهای چالشهای آیندهپژوهی در ایران
نویسنده : گواهی، عبدالرحیم ؛
(10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها: آینده پژوهی آینده نگری چالش تحلیل علی لایهای
-
توسعه مدلی جهت بررسی تاثیر آینده نگری پایدار بر یکپارچگی استراتژیک زنجیره تامین با رویکرد خلق ارزش (مطالعه موردی: زنجیره تامین ایران خودرو)
نویسنده : سرایی نیا، الهام ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ باقرزاده، مجید ؛
(15 صفحه - از 25 تا 39 )
کلیدواژه ها: توسعه پایدار مدیریت زنجیره تامین خلق ارزش یکپارچگی زنجیره تامین آینده نگری زنجیره تامین
-
روشهای پیشبینی بازارهای مالی در شرایط گسست ساختاری
نویسنده : ناظمی، امیر ؛ اسدی، علیرضا ؛
(13 صفحه - از 41 تا 53 )
کلیدواژه ها: بازده سهام بازار مالی گسست ساختاری روشهای پیشبینی شکست پیشبینی
-
شناسایی عوامل موثر بر نگرش و رفتار مصرفکننده و تاثیر آنها بر تصمیمگیری آینده تولیدکنندگان محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند
نویسنده : صالح اردستانی، عباس ؛ قاسمی، بهروز ؛ پارسا، سمانه ؛
(20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها: شناخت کیفیت تعمیم برند ارتباط شخصی فعالیتهای بازاریابی و ویژگیهای برند
-
طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم
نویسنده : شافعی ها، سمیه ؛ صالح اردستانی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
(15 صفحه - از 75 تا 89 )
کلیدواژه ها: صنعت بیمه سناریو مدل سازی دینامیکی سیستم ارزش ویژه برند
-
کارت امتیازی آینده در بستر آینده نگاری استراتژیک
نویسنده : خزایی صحنه، سعید ؛ اصلانیان، مهران ؛
(19 صفحه - از 91 تا 109 )
کلیدواژه ها: کارت امتیازی آینده برنامه ریزی سناریو محور شاخص های سنتی اندازه گیری عملکرد شاخص های تغییر شاخص های حیاتی بازار وعده های (فرضیات) استراتژی