کلیدواژه ﻧﻈﺮﻳﻪ ﻛﺎﺷﺖ / (20 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی)
نویسنده مسئول : رحمانی، الهه ؛ نویسنده : نقیب السادات، سیدرضا ؛ تقی آبادی، مسعود ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1402- شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 85 تا 121 )
کلیدواژه ها: سبک زندگی رسانههای نوین سلامت نظریه کاشت
-
2.
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات کاربران متاهل در خانواده
نویسنده : رونقی، مرضیه ؛
مجله : رهپویه ارتباطات و فرهنگ » تابستان 1401 - شماره 4 (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی مجازی نظریه کاشت تعاملات خانوادگی نظریه استحکام نظریه ساختیابی
-
3.
رویکرد شناختی در بهینه سازی دیپلماسی رسانه ای
نویسنده مسئول : رهبر، عباسعلی ؛ نویسنده : گلشاهی، محمد مهدی ؛
مجله : دانش سیاسی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 427 تا 454 )
کلیدواژه ها: رسانه کلیشه سازی دیپلماسی رسانه ای نظریه کاشت علو م شناختی
-
4.
فضای سایبر بستری جدید برای اعمال قدرت اجتماعی
نویسنده مسئول : متقی دستنایی، افشین ؛ نویسنده : احمدی نوحدانی، سیروس ؛ شفیعی، بابک ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » زمستان 1400، سال چهاردهم - شماره 1 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 271 تا 286 )
کلیدواژه ها: هژمونی فضای سایبر نقشه ذهنی نظریه کاشت قدرت اجتماعی اطلاعات اجتماعی مجازی فناوری سیاسی توسعه
-
5.
شبکههای تلویزیونی استانی و هویت ملی
نویسنده : خانیکی، هادی ؛ نویسنده مسئول : عبدی، سیروان ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » بهار و تابستان 1400 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها: «هویت ملی» «نظریه داده بنیاد» «مخاطبان کردستانی» «نظریه کاشت» «رسانه های محلی»
-
6.
تاثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران
نویسنده مسئول : تاج بخش، غلامرضا ؛ نویسنده : دانشفر، محمد ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 185 تا 217 )
کلیدواژه ها: زنان آنتونی گیدنز مدیریت بدن رضایت از بدن نظریه کاشت شبکه های ماهواره ای فارسی زبان
-
7.
شهروندی اجتماعی در کتابهای درسی
نویسنده : پوریان، عزت اله ؛ احمدی، اصغر ؛ نبوی، سید حسین ؛
مجله : مطالعات فرهنگی و ارتباطات » پاییز 1397 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 237 تا 260 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا آموزش و پرورش کتب درسی نظریه کاشت حقوق و تکالیف شهروندی نظریه برجسته-سازی
-
8.
واکاوی عوامل موثر بر استفاده از نرم افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه
نویسنده مسئول : عباسی گرجی، علیرضا ؛ نویسنده : فیض، داوود ؛ هدایتی فر، صبا ؛
مجله : جهانی رسانه » پاییز و زمستان 1397 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 151 تا 170 )
کلیدواژه ها: رسانه شبکه های اجتماعی نظریه کاشت شهرت مجازی
-
9.
فرآیند تغییر ارزشهای اخلاقی از منظر گربنر و نقد آن
نویسنده : ایراندوست، محمدحسین ؛
مجله : پژوهش های اخلاقی » تابستان 1396 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها: تلویزیون ارزش اخلاقی نظریه کاشت جورج گربنر
-
10.
بررسی تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانهها در میزان شناخته شدگی افراد
نویسنده : حسینی مقدم، محمد ؛ شاوردی، تهمینه ؛ جعفرزاده پور، فروزنده ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » تابستان 1396 - شماره 10 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 111 تا 138 )
کلیدواژه ها: حقیقی مجازی گوگل کمّی کردن شهرت سلبریتی ها نظریه کاشت شهرت رسانه پژوهش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- A (1 مقاله)