تابستان 1394 - شماره 1
-
بررسی تاثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی
نویسنده : اکبری، الیاس ؛ حسنی، جعفر ؛ مرادی، علیرضا ؛
(19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها: القای تجارب هیجانی عملکرد توجه طیف افسردگی حافظه فعال
-
اثربخشی الگوی توان بخشی عصب روان شناختی یکپارچه سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال بیش فعالی کمبود توجه
نویسنده : پیرخائفی، علیرضا ؛ اکبروند، توحید ؛
(15 صفحه - از 26 تا 40 )
کلیدواژه ها: کمبود توجه اختلال بیش فعالی یکپارچه سازی حسی کارکردهای اجرایی مغز
-
تاثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی نقص توجه
نویسنده : اورکی، محمد ؛ تهرانی، نپتون ؛ حیدری، شیما ؛ نویسنده مسئول : رحمانیان، مهدیه ؛
(11 صفحه - از 41 تا 51 )
کلیدواژه ها: حافظه فعال نوروفیدبک بیش فعالی - نقص توجه
-
اثر توان بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری(کم توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی
نویسنده : نجارزادگان، مریم ؛ نجاتی، وحید ؛ امیری، نسرین ؛
(14 صفحه - از 52 تا 65 )
کلیدواژه ها: اختلال نقص توجه/بیش فعالی حافظه کاری توان بخشی شناختی
-
مقایسه ویژگی های عصب روان شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان
نویسنده : اکبری مطلق، مریم ؛
(9 صفحه - از 66 تا 74 )
کلیدواژه ها: کارکردهای شناختی مشهد دانش آموزان دبستانی عصب روانشناسی فراگیری موسیقی
-
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی
نویسنده : اسبقی، الهام ؛ طالع پسند، سیاوش ؛ رضایی، علی محمد ؛
(11 صفحه - از 75 تا 85 )
کلیدواژه ها: اختلال افسردگی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی
-
مقایسه تاثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت
نویسنده : صالحی، مریم ؛ امینی، حجت اله ؛ محمدزاده، حسن ؛
(18 صفحه - از 86 تا 103 )
کلیدواژه ها: تصویرسازی ذهنی نوروفیدبک پرتاب دارت آموزش امواج مغزی آلفا/تتا و تتا/SMR