-
1.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 543 تا 562 )
کلیدواژه ها:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
2.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند