موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 41 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم سیاسی 2 |
اخلاق 1 |
تربیت بدنی 1 |
حقوق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 50 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 26 |
ب 13 |
الف 3 |
علمی-ترویجی 2 |
A+ 1 |
ج 1 |
-
1.
ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 600 تا 624 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی تاثیرگذار مدل ساختاری معادلهای اینفلوئنسرهای بازاریابی اینستاگرام
-
2.
بررسی عناصر کارآمدی دولتها از منظرآموزهها و حقوق عمومی اسلام
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ احمری، حسین ؛ صالحی فارسانی، علی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آذر 1401 - شماره 25 ISC (17 صفحه - از 562 تا 578 )
کلیدواژه ها: اسلام حقوق عمومی کارآمدی دولتها آموزه ها
-
3.
گلوگاههای کارکردی زنجیره تأمین دوسطحی عمدهفروش- خردهفروش در کانال توزیع مواد غذایی
نویسنده : دوکوهکی، فاطمه ؛ عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله : مدیریت زنجیره تامین » پاییز 1401 - شماره 76 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 75 تا 87 )
کلیدواژه ها: صنایع غذایی زنجیره تامین شهرک صنعتی کانال توزیع خردهفروش عمدهفروش گلوگاه کارکردی
-
4.
طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک
نویسنده : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها: خدمات بانکی تبلیغات خدمات قصد استفاده از خدمات
-
5.
تدوین و اولویتبندی راهبردهای سازمانی در شرایط تحریمهای اقتصادی (مطالعه موردی: شرکت تولید ترانسفورماتور)
نویسنده مسئول : اقتصادی فرد، محمود ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ آرای، زینب ؛
مجله : مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی » پاییز 1400 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 127 تا 160 )
کلیدواژه ها: مدیریت راهبردی تحریم اقتصادی تحلیل SWOT چالش های کسبوکار تصمیمگیری چندشاخصه فازی
-
6.
طراحی مدل ایجاد کنسرسیوم های صادراتی در بستر خوشه های صنعتی
نویسنده مسئول : قیومی، سید محمود ؛ نویسنده : ابویی، محمد حسین ؛ وحدت، محمد علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله : مدیریت فردا » پاییز 1400 - شماره 68 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها: خوشه صنعتی بنگاههای کوچک و متوسط کنسرسیوم صادراتی
-
7.
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تاثیرگذار در بستر اینستاگرام
نویسنده : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1400 - شماره 79 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 113 تا 141 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام استراتژی بازاریابی تاثیرگذار مدل ساختاری معادلهای اینفلوئنسرهای بازاریابی
-
8.
بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 559 تا 585 )
کلیدواژه ها: بیمه دادهکاوی ارزش طول عمر مشتریان مدل ال ار اف ام الگوریتم کی–میانگین (K-Means)
-
9.
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مرداد و شهریور 1399- شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 41 تا 53 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری برنامههای وفادارسازی
-
10.
شناسایی عوامل سازمانی جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژههای مشارکتی بخش عمومی کشور با رویکرد پدیدارشناسی و دیمتل
نویسنده : اسفندیاری، سنا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛
مجله : مدیریت سازمان های دولتی » تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 167 تا 180 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی سرمایهگذاری بخش خصوصی مشارکت بخش عمومی