-
1.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ محمد خانی، عظیم ؛ مشکانی، محمد ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1389 - شماره 16 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:فناوریمدل پذیرش فناوریکاربرد واقعی رایانهتجربه کار با رایانهتناسب تکلیفرایانهکاربرکاربرد رایانه
-
2.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ مشکانی، محمد ؛
مجله:روانشناسی»بهار 1390 - شماره 57 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 58 تا 75 )
کلیدواژه ها:رایانهخودکارآمدی رایانهادراککاربرانکاربرد رایانهفناوری
-
3.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ احدی، حسن ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1391 - شماره 35 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 74 تا 85 )
کلیدواژه ها:نگرش مثبت به خواندن والدین و کودکمحیط سواد خانهتعاملات خواندن در محیط خانه و مدرسه
-
4.
نویسنده : مطهری نژاد، حسین ؛ احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1393 - شماره 73 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندرضایت دانشجووفاداری دانشجوبازاریابی آموزش عالیشهرت دانشگاه
-
5.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ مشکانی، محمد ؛ محمد خانی، عظیم ؛
مجله:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1389، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:اضطراب رایانهمدل پذیرشخودکارآمدی رایانهکاربرد واقعی رایانهرایانهفناوریکاربرانکاربرد رایانه
-
6.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ خدایی، ابراهیم ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مقدم زاد، علی ؛ کبیری، مسعود ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1396 - شماره 28 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (33 صفحه - از 121 تا 153 )
کلیدواژه ها:سوالمدل پاسخ مدرج شدهمدل دو عاملی چندبعدی نظریه پاسخبعدیتکارکرد افتراقی سوالآزمون های مبتنی بر آزمونچه
-
7.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»زمستان 1388، سال دهم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:اهداف تسلطاهداف عملکردی گرایش-اجتنابراهبرهای عمیق و سطحیتوانایی حل مسئلهء ریاضیاجتناباهداف عملکردگرایشدانشجویان
-
8.
نویسنده : اصغرنژاد، طاهره ؛ احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ فرزاد، ولی الله ؛ خدا پناهی، محمد کریم ؛
مجله:روانشناسی»پاییز 1385 - شماره 39 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 262 تا 274 )
کلیدواژه ها:اعتباررواییروانسنجیمقیاس خودکار آمدی عمومی شررمقیاس خودکارآمدی عمومی شررشررمقیاستحلیل عامل اکتشافیروش تحلیل عاملی اکتشافی
-
9.
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ غلامرضایی نژاد اناری، مریم ؛ محمودی، الهام ؛ نویسنده مسئول : شرفی، محمد ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1402 - شماره 68 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 158 تا 180 )
کلیدواژه ها:انگیزش درونی و بیرونیخودکارآمدی تحصیلیاهداف پیشرفت 2×3