بهار 1389 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه ویژگی های شخصیتی و شیوه های یادگیری در دانشجویان علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران
نویسنده : خان محمدی، ارسلان ؛ صفا نیا، علی محمد ؛ پورابراهیم، مهدی ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها: دانشجویان صفات شخصیتی رشته های تحصیلی شیوه های یادگیری فنی دانشجویان علوم پایه
-
بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی
نویسنده : رضوی، سید عباس ؛ ملکی، حسن ؛ عباس پور، عباس ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
(40 صفحه - از 19 تا 58 )
کلیدواژه ها: مردم سالاری دینی دوره ابتدایی برنامه ریزی درسی تربیت سیاسی برنامه درسی برنامه درسی دوره ابتدایی تعلیم و تربیت راهنمای برنامه درسی
-
تأثیر اصول و فلسفه تربیت بدنی بر تغییر اولویت فلسفه آموزشی ایده الیسم به رئالیسم
نویسنده : صفا نیا، علی محمد ؛ قربانعلی زاده قاضیانی، فاطمه ؛ طیبی، سید مرتضی ؛
(18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها: اصول و فلسفه تربیت بدنی مدیریت و برنامه ریزی ورزشی فلسفه آموزشی تربیت دانشجویان
-
یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی
نویسنده : اسکندری، حسین ؛ نوروزی، داریوش ؛
(26 صفحه - از 77 تا 102 )
کلیدواژه ها: یادگیری یادداری تصویر سازی ذهنی لغات زبان انگلیسی یادیار کلمه کلید (کلیدواژه) تکرار سنتی انگلیسی اطلاعات تصاویر تصویرسازی ذهنی حافظه زبان
-
تأثیر تجربه کار با رایانه و تناسب تکلیف - فناوری بر پذیرش فناوری رایانه: چشم اندازهای جدید روان شناسی اجتماعی
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ محمد خانی، عظیم ؛ مشکانی، محمد ؛
(24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها: فناوری مدل پذیرش فناوری کاربرد واقعی رایانه تجربه کار با رایانه تناسب تکلیف رایانه کاربر کاربرد رایانه
-
آزمون مدل علی رابطه بین سبک های فرزند پروری، سبک های هویت و تعهد هویت در نوجوانان
نویسنده : خباز، محمود ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ فرخی، نور علی ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: تعهد سبک های هویت سبک های فرزندپروری سبک هویت نوجوانان تعهد هویت سبکهای پردازش هویت سبک هویت سردرگم
-
مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و دانش آموزان عادی
نویسنده : یعقوبی، ابوالقاسم ؛ علیزاده، حمید ؛ مرادی امین، فرزانه ؛
(17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی سلامت روان انگیزه پیشرفت بیش فعالی اختلال نارسایی توجه دانشآموزان کودکان