-
1.
نویسنده : شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها:قصد خریدارزش درک شدهفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگانهویت اجتماعی
-
2.
نویسنده : رمضانپور نرگسی، قاسم ؛ شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : فلاح حقیقی، نگین ؛
مجله:مدیریت نوآوری»پاییز 1401 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 91 تا 118 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیمراکز رشدشرکت دانشبنیانموفقیت شرکت
-
3.
معرف : شریفی، زینب ؛
مجله:کتاب ماه علوم اجتماعی»فروردین 1392 - شماره 61 (3 صفحه - از 36 تا 38 )
-
4.
معرف : شریفی، زینب ؛
مجله:کتاب ماه علوم اجتماعی»فروردین 1393 - شماره 73 (4 صفحه - از 25 تا 28 )
-
5.
نویسنده : رمضان پور نرگسی، قاسم ؛ شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : فلاح حقیقی، نگین ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:گیلانپارک علم و فناوریمراکز رشدسازمان پژوهش های علمی صنعتی ایرانشرکت دانش بنیان
-
6.
نویسنده : صادقی، سید شمس الدین ؛ شریفی، زینب ؛ مرادی، سمیرا ؛ حشمتی جدید، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای سیاسی»بهار 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (29 صفحه - از 23 تا 51 )
کلیدواژه ها:ایرانژئوپلیتیکعراقجنگمنازعات منطقه ایمدل های پوتیتکای هاگت
-
7.
نویسنده : شریفی، زینب ؛ ایروانی، هوشنگ ؛ دانشور عامری، ژیلا ؛
مجله:زن و جامعه»بهار 1394، سال ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:اشتغالزنان روستاييپيش برنده هابازدارنده هازنانعوامل بازدارنده
-
8.
نویسنده : رمضانپور نرگسی، قاسم ؛ عبداللهزاده، غلامحسین ؛ شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : فلاح حقیقی، نگین ؛
مجله:رفاه اجتماعی»زمستان 1400 - شماره 83 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 9 تا 46 )
کلیدواژه ها:شاخصهای اجتماعیروش تاپسیسضریب ویلیامسونشاخص ترکیبی نابرابری
-
9.
معرف : شریفی، زینب ؛
مجله:کتاب ماه علوم اجتماعی»دی 1391 - شماره 58 (3 صفحه - از 59 تا 61 )
-
10.
نویسنده : گرانمایه پور، علی ؛ شریفی، زینب ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1389، سال پنجم - شماره 10 (12 صفحه - از 143 تا 154 )