-
1.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
2.
نویسنده : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها:آنتروپی شانونبازاریابی سبزفراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتسبزنماییمحیطمحیط زیستمحصولاتمصرفکنندگانمحصولات سبزشرکت ها
-
3.
نویسنده : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 57 تا 83 )
کلیدواژه ها:گونه شناسیمرور دامنه ایمسئولیت اجتماعی شرکت هاآلودگی های زیست محیطیسبزنمایی