کلیدواژه اعتماد مشتری / (67 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فروزانفرد، نرجس ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (16 صفحه - از 224 تا 239 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحه - از 175 تا 187 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
3.
نویسنده : محمودی، سحر ؛ خناری نژاد، مرضیه ؛ برزگر قرتکلائی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، رضا ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش درک شدهکیفیت خدمات درک شده
-
4.
نویسنده : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (41 صفحه - از 60 تا 100 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
5.
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
6.
نویسنده : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحه - از 310 تا 330 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
-
7.
نویسنده : حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 100 تا 125 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریرفتار مشتریتجربه مشتریتعهد مشتری
-
8.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛
مجله:پژوهش و مطالعات علوم اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
-
9.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
10.
نویسنده مسئول : حجتی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : اسلامبولچی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد دوم) (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکیاعتماد مشتریعوامل موثر بر اعتماد مشتریمشتریاطلاعاتبانکسوالوبسایت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- الف (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)