-
1.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی