کلیدواژه عناصر آمیخته بازاریابی / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (11 صفحه - از 136 تا 146 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتیصنعت آرایشی و بهداشتیاطلاعاتآمیخته بازارآمیخته بازاریابیمحصولاتاولویتبندیعوامل موثر
-
2.
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (9 صفحه - از 651 تا 659 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتی
-
3.
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 228 تا 243 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیمصرف کنندگانسوپرمارکت هاعناصر آمیخته بازاریابیاطلاعاتتصمیم به خرید مصرفکنندگانمشتریمحصولقیمت
-
4.
نویسنده : دمیری، ابوذر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی سازمانتصویر سازمانعناصر آمیخته بازاریابی
-
5.
نویسنده : پیاهور، محمد ؛ عسگری، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : کریمی زند، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 120 تا 136 )
کلیدواژه ها:توسعه صنعت گردشگریبازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت گردشگریداده بنیادتوسعه صنعت گردشگری ایرانپژوهشکدگذاریعناصر آمیخته بازاریابی
-
6.
نویسنده : پیاهور، محمد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ عسگری تومار کندی، غلامرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت گردشگریگراندد تئوریتوسعه صنعت گردشگریگردشگریعناصر آمیختة بازاریابیتوسعة صنعت گردشگری ایرانمدل
-
7.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 284 تا 307 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتتبلیغاتشهرستان گرگانارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت درک شدهعناصر آمیخته بازاریابیشرکت صباح
-
8.
نویسنده : بنی عامریان، علی ؛ صیدبیگی، صادق ؛
مجله:پژوهش های نوین علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی»زمستان 1395، سال اول - شماره 1 (40 صفحه - از 53 تا 92 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثرات زیست محیطیبرنامه ریزیفضای شهریسیمای شهریمحصولبرنامه ریزی شهریشهر کرمانشاهبازاریابی گردشگریرشد فیزیکیشواهد فیزیکیتوسعه اقتصادی شهرمورفولوژی شهریگردشگریشهر
-
9.
نویسنده : نعمتیان، محمود ؛ بشارتی، محمد ؛ حسین آبادی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحه - از 162 تا 169 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایتآمیخته بازاریابیبانک ملترضایت مشتریرضایت مشتریانعناصر آمیخته بازاریابیضریب همبستگی پیرسونبانک
-
10.
نویسنده : هفتادی یام، زهرا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحه - از 416 تا 433 )
کلیدواژه ها:کتابخانه های عمومی شهر تبريز جذب کاربران مدل 4p عناصر آميخته بازاريابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)