بهار 1393 - شماره 1
-
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آن ها
نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ مسیبی، علیرضا ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
(25 صفحه - از 193 تا 217 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی قصد خرید تولید سبز بسته بندی سبز نگرش به بسته بندی سبز
-
بررسی شبکه سازه های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف کنندگان در چارچوب نظریه جرج کلی و آزمون (Rep)
نویسنده : مکیان، سمیه سادات ؛
(36 صفحه - از 157 تا 192 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده برند پیچیدگی شناختی روان شناسی سازه های شخصی تئوری جرج کلی
-
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
(30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها: قصد خرید برند ملی عوامل مربوط به برند عناصر آمیخته بازاریابی
-
پیاده سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند؛ (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
(26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها: مدل کانو برند گسترش عملکرد کیفیت پار تو روانشناسی مصرف کننده از برند
-
شناسایی عوامل مؤثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران؛ (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ)
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
(26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها: ارزش ادراک شده اعتماد به برند ریسک ادراک شده اثرات کشور مبدا آشنایی با برند
-
توسعه ی روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه ی برند: مطالعه ی صنعت لوازم خانگی کوچک
نویسنده : رفیعی طباطبائی، وحیده ؛ نجمی، منوچهر ؛
(30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها: سنجش ارزش ویژه برند تداعی برند وجهه برند
-
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ گلابی، امیر محمد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛
(32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها: بنگاه های کوچک و متوسط بازاریابی کارآفرینانه برندسازی مدل برندسازی کارآفرینانه