-
1.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمهکرشدپلتفرم باسلامبحران ویروس کووید 19
-
2.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:فراترکیبخرید آنیعوامل پیشران خرید آنی
-
4.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ معصومی، نگین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 79 تا 90 )
-
5.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ ملایی، مجتبی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریمدل هم راستایی سه بعدی اوکر و مودامبی
-
6.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادباورهای مذهبیبازاریابی رابطه ایواکنشهای رفتاریتبلیغات دهان به دهان مثبتاهدای کمک