-
1.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ صدیقی، مژده ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزیابیآنتروپی شانونفراترکیبالگوی کسب وکار الکترونیکیمعیار های ارزیابی
-
2.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ موسی خانی، محمد ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ جامی پور، مونا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 307 تا 332 )
کلیدواژه ها:همراستایی استراتژیکآنتروپی شانونفراترکیب: بلوغ مدیریت دانش
-
3.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 901 تا 920 )
کلیدواژه ها:پیاده سازیبازاریابی اینترنتیآنتروپی شانونفراترکیببازاربازارفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات