زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ خانلری، امیر ؛ اکبرپور، هاله ؛
(22 صفحه - از 761 تا 782 )
کلیدواژه ها:هتلارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژهعملکرد مالی و غیرمالیارزش ویژه ارتباطمشتریپارسیانعملکرد
-
نویسنده : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
(22 صفحه - از 783 تا 804 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
نویسنده : اسدزاده، عبداله ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
(18 صفحه - از 805 تا 822 )
کلیدواژه ها:هوش رقابتیبنگاه مادرشرکت هولدینگهوش مادریهوشمندی بنگاه مادرهوشمادرهولدینگاطلاعاتکسب و کارهامحیطکسب و کارهای تابعهشناسایی
-
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ انصاری، نفیسه ؛
(18 صفحه - از 823 تا 840 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتخلاقیتآگهی های تبلیغاتی تلویزیونیمدل چهارگانه استالفوت و یویوآگهیمدلپژوهش
-
نویسنده : بهنامیان، جواد ؛ عسگری، راضیه ؛
(24 صفحه - از 841 تا 864 )
کلیدواژه ها:داده کاویبخش بندی مشتریانالگوریتم های فراابتکاری چندهدفهمشتریمشتریانالگوریتمبخشبندیمشـتریارزش عمر مشتریمشـتریانسود
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ صالحی، علی ؛
(16 صفحه - از 865 تا 880 )
کلیدواژه ها:بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهرگردشگریپژوهشصـنعت گردشـگری
-
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
(20 صفحه - از 881 تا 900 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
نویسنده : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمدحسین ؛
(20 صفحه - از 901 تا 920 )
کلیدواژه ها:پیاده سازیبازاریابی اینترنتیآنتروپی شانونفراترکیببازاربازارفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات
-
نویسنده : میرزایی، روزبه ؛ نصیری، حکیمه ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
(20 صفحه - از 921 تا 940 )
کلیدواژه ها:ایرانانتخاب مقصدعوامل کششی و رانشیگردشگران اروپاییانگیزه های گردشگریگردشگرانسفرمقصدسـفر
-
نویسنده : نادری بنی، محمود ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
(26 صفحه - از 941 تا 966 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخرید الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهنوآوری خدماتنوآوری محصولاتقصد خرید الکترونیکینوآوریوبسایتخریـداعتمادمدل
-
نویسنده : نیکبخت، محمد جواد ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
(20 صفحه - از 985 تا 1004 )
کلیدواژه ها:خرید آنیآنی گرایی در رفتار خریدارعوامل درون فروشگاهیخریدارخریـد