تابستان 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقاجانی، حسن علی ؛ صمدی میارکلائی، حسین ؛ خانزاده، محمد ؛ صمدی میارکلائی، حمزه ؛
(26 صفحه - از 161 تا 186 )
کلیدواژه ها:شاخصسیستم های برنامه ریزی منابع سازمانشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
-
نویسنده : حسینی، سید یعقوب ؛ رقیب زاده، علی ؛ قائمی، امین ؛
(22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیآمادگی الکترونیکمدل سازی معادلات ساختاریفراموشی سازمانی
-
نویسنده : دوستار، محمد ؛ ولی پور، محمد علی ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ محمودی، مجتبی ؛
(20 صفحه - از 209 تا 228 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکیفیت خدماترضایت مندیدفاتر آی سی تی روستایی
-
نویسنده : رضائی نور، جلال ؛ لسانی، رضوان ؛ زکی زاده، عاطفه ؛ صفا مجید، غدیر ؛
(22 صفحه - از 229 تا 250 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمدیریت دانشتحلیل شبکه های اجتماعیچند نویسندگیشبکه های همکاری
-
نویسنده : صادقی مقدم، علی اصغر ؛ نوروزی، محمد ؛ جمشیدپور، جواد ؛ انواری رستمی، علی اصغر ؛
(16 صفحه - از 251 تا 266 )
کلیدواژه ها:بانکداری اینترنتیوفاداری الکترونیکی: اعتماد الکترونیکدرک رضایتمندی
-
نویسنده : قاسمی، احمد رضا ؛ اصغری زاده، عزت اله ؛
(18 صفحه - از 267 تا 284 )
کلیدواژه ها:صنعت پتروشیمیخوشه بندیتصمیم گیری چندشاخصهتعالی HSE٣
-
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ احمدی، شیدا ؛
(22 صفحه - از 285 تا 306 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیتبلیغات توصیه ای الکترونیکیکیفیت طراحی وب سایتوب سایت خبری
-
نویسنده : مانیان، امیر ؛ موسی خانی، محمد ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ جامی پور، مونا ؛
(26 صفحه - از 307 تا 332 )
کلیدواژه ها:همراستایی استراتژیکآنتروپی شانونفراترکیب: بلوغ مدیریت دانش
-
نویسنده : محمدی، شبنم ؛ علیزاده، سمیه ؛
(18 صفحه - از 333 تا 350 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانخوشه بندیالگوریتم k-means