تابستان 1394 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ براری، مجتبی ؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها: هویت بانک ملت نظریه برخاسته از داده ها هویت شرکتی
-
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
(19 صفحه - از 29 تا 47 )
کلیدواژه ها: تبلیغات برق تبلیغات اجتماعی اثربخشی تبلیغات اجتماعی
-
الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی
نویسنده : ترکستانی، محمدصالح ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشنده، قاسم ؛
(19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها: پوشاک نگرش قصد خرید محصولا وارداتی
-
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب وکار الکترونیکی
نویسنده : مانیان، امیر ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ صدیقی، مژده ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها: ارزیابی آنتروپی شانون فراترکیب الگوی کسب وکار الکترونیکی معیار های ارزیابی
-
تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ جعفری زاده، فروز ؛ رحیمی، فرج الله ؛
(19 صفحه - از 87 تا 105 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی قابلیتهای بازاریابی جهتگیری راهبردی گرایش به کنترل هزینه
-
تاثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
(16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها: تبلیغات ابعاد ارزش ویژه برند نگرش نسبت به تبلیغات ترفیع های پولی و غیر پولی
-
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ کریم نژاد، المیرا ؛
(17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری الگوسازی معادلات ساختاری متغیرهای سازمانی یادگیری محوری
-
تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل گر ارزش درک شده
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
(20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها: ارزش درک شده مشتری تصویر بانکداری اینترنتی رضایت از بانکداری الکترونیکی
-
تاثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه مند
نویسنده : یعقوبی، نورمحمد ؛ والی زاده اردلان، ارغوان ؛
(18 صفحه - از 161 تا 178 )
کلیدواژه ها: خودآگاهی هوش هیجانی بازاریابی رابطه مند خودمدیریتی مدیریت روابط آگاهی هیجانی
-
الگوی گونه شناسی راهبردهای محصول در کسب و کارهای کوچک و متوسط
نویسنده : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
(22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها: گونهشناسی نقاط مرجع راهبردی راهبرد محصول کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط