تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ براری، مجتبی ؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:هویتبانک ملتنظریه برخاسته از داده هاهویت شرکتی
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
(19 صفحه - از 29 تا 47 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرقتبلیغات اجتماعیاثربخشی تبلیغات اجتماعی
-
نویسنده : ترکستانی، محمدصالح ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشنده، قاسم ؛
(19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:پوشاکنگرشقصد خریدمحصولا وارداتی
-
نویسنده : مانیان، امیر ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ صدیقی، مژده ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزیابیآنتروپی شانونفراترکیبالگوی کسب وکار الکترونیکیمعیار های ارزیابی
-
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ جعفری زاده، فروز ؛ رحیمی، فرج الله ؛
(19 صفحه - از 87 تا 105 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیقابلیتهای بازاریابیجهتگیری راهبردیگرایش به کنترل هزینه
-
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
(16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
-
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ کریم نژاد، المیرا ؛
(17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریالگوسازی معادلات ساختاریمتغیرهای سازمانییادگیری محوری
-
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
(20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
نویسنده : یعقوبی، نورمحمد ؛ والی زاده اردلان، ارغوان ؛
(18 صفحه - از 161 تا 178 )
کلیدواژه ها:خودآگاهیهوش هیجانیبازاریابی رابطه مندخودمدیریتیمدیریت روابطآگاهی هیجانی
-
نویسنده : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
(22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:گونهشناسینقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط