-
1.
نویسنده : Banitalebi، Zahra ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Razmi، Mohammad Hasan ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2020, Volume 3 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 19 تا 28 )
کلیدواژه ها:fluencyPause FrequencyPause DurationGender effect
-
2.
نویسنده : Samane Saddat، HosseiniZade ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:Implicit theoriesoral corrective feedbackLearners’ beliefscorrective feedback preferenceslanguage mindset
-
3.
نویسنده : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ jabbari، Ali Akbar ؛ Harsij، Rezvan ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2017, Volume 6 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 145 تا 179 )
کلیدواژه ها:Grammar InstructionLanguage developmentconcept-based instructionexplicit rule-based instructioncognitive grammar
-
4.
نویسنده : jabbari، Ali Akbar ؛ Mohammadi، Mohammad Omid ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2017, Volume 20 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 35 تا 79 )
کلیدواژه ها:Asynchronous online discussion forumEFL teaching writingL2 writing in IranFeedback provision