jabbari، Ali Akbar/ 22 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 20 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 20 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
ب 5 |
الف 4 |
-
1.
نویسنده : Khosravani، Emad ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2024 - Number 34 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:CEMCross-linguistic influenceL3 acquisitionLPMindefinite frequency adverbs
-
2.
نویسنده : HosseiniZade، Samane Saddat ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Language Horizons»Summer 2024, Volume 8 - Number 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها:oral corrective feedbackQualitative Data AnalysisGrowth mindsetteacher’s beliefscorrective feedback practicesteacher mindset
-
3.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ Rezai، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2023 - Number 46 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:امل انگیزشی زبان دومنظام خود انگیزی در زبان دوموضعیت جهانیفرایند یادگیری چند زبانیمحیط یادگیریL2 Motivational Self SystemInternational postureLearning ContextL2 Motivationmultiple language learning
-
4.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 147 تا 169 )
کلیدواژه ها:Motivationmotivational factorsMultilingualismComplex Dynamic Systems TheoryChanges in motivation
-
5.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2023, Volume 8 - Number 2 (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:L2 motivation, L2 motivational selfsystem, school grade, simultaneous multiple language learningL2 motivationalself-systemschool gradesimultaneous multiple language learningL2 Motivation
-
6.
نویسنده : Ntakarutimana، Juvénal ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Winter 2023, Volume 8 - Number 1 (40 صفحه - از 1 تا 40 )
کلیدواژه ها:EFL learnersthird language acquisitionPsychological MultilingualismLinguistic Proximity ModelTemporal Category
-
7.
نویسنده : Samane Saddat، HosseiniZade ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:Implicit theoriesoral corrective feedbackLearners’ beliefscorrective feedback preferenceslanguage mindset
-
8.
نویسنده : Nazari، Abdolmajid ؛ Fazilat Far، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 ، الف/ISC (28 صفحه - از 171 تا 198 )
کلیدواژه ها:third language acquisitionCross-Linguistic InterfaceDynamic System of MultilingualismSyntactic Transfer
-
9.
نویسنده : Banitalebi، Zahra ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Razmi، Mohammad Hasan ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2020, Volume 3 - Number 9 ، ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 19 تا 28 )
کلیدواژه ها:fluencyPause FrequencyPause DurationGender effect
-
10.
نویسنده : Razmi، Mohammad Hasan ؛ Zare، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 119 تا 159 )
کلیدواژه ها:perfectionismSelf-efficacyMetacognitive strategiesecond Language Listening ComprehensionPath Analysis Approach