Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Bakhtyarifard، Nayereh ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:anxietygrammar acquisitionRALLadolescent EFL learners
-
نویسنده : Heidari Tabrizi، Hossein ؛ Tavanapour، Shahla ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها:RetentionEFL Learnervocabulary gainanimated infographic
-
نویسنده : Mirnejad، Parisa Sadat ؛ Ameri، Hayat ؛ Bahrami-Khorshid1، Sahar ؛ نویسنده مسئول : Golfam، Arsalan ؛
(14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:contextsemanticsPolysemyencyclopedic knowledge
-
نویسنده مسئول : Levinsohn، Stephen ؛ نویسنده : Ahangar، Abbas Ali ؛ Yusefiyan، Pakzad ؛ Zeynali Dastuyi، Seddigheh ؛
(20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:focal prominencethematic prominencemedical discoursemedical journalgeneral practitioners’ books
-
نویسنده : Sheikhpour Ahandani، Somayeh ؛ نویسنده مسئول : Khodareza، Mohammad Reza ؛
(16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:General EnglishEnglish as a foreign languagestrategy-based methodtranslation-based methodenglish for a specific purpose
-
نویسنده : Kamangar، Mohsen ؛ Afshar، Tahereh ؛ نویسنده مسئول : Khany، Reza ؛
(26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:English as a second languageSyntactic Developmentug-based theoriesEnglish as a third language
-
نویسنده مسئول : Namaziandost، Ehsan ؛ نویسنده : Heydarnejad، Tahereh ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
(24 صفحه - از 107 تا 130 )
کلیدواژه ها:critical thinkingEFL TeachersTeacher Professional Identityteacher resilienceL2 teacher gritteacher self-efficacy beliefs
-
نویسنده : Samane Saddat، HosseiniZade ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
(22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:Implicit theoriesoral corrective feedbackLearners’ beliefscorrective feedback preferenceslanguage mindset
-
نویسنده : Saadatfar، Hassan ؛ Iraji، Maryam ؛ Baqer، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Usef Fam، Aliyeh ؛
(16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:Subjectpredicatelinking verbssentence elements
-
نویسنده : Mohammadi Bazargani، Sepideh ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
(24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها:genderReading Comprehension StrategiesTeaching experienceTeachers’ Perceptionteaching reading comprehension
-
نویسنده : Noush، Rezvan ؛ Ghazanfari Moghadam، Nadia ؛ نویسنده مسئول : Moeinzadeh، Seyed Nezamaddin ؛
(10 صفحه - از 193 تا 202 )
کلیدواژه ها:Ideologytranslation of genderismsexiest languagesexist society